یکتا یکتا .

یکتا

قانون جذب چگونه زندگی ما را متحول می کند؟

قانون جذب همه جا هست. تفاوتی ندارد که در کجا هستید یا کی هستید. قانون جذب برای همه مردم جهان یکسان عمل می کند. این قانون را به شکل های مختلف می توان تعریف کرد. قانون جذب را قانون احساسات می توان نامید. زیرا هر انچه را که با تمام وجود احساس کنید را از کائنات دریافت خواهید کرد. اگر احساس شما خوب یا بد باشد، نتیجه نیز متناسب با آن خوب یا بد خواهد بود.

قانون جذب را همچنین قانون توجه نیز می توان نامید. زیرا به هرآنچه توجه کنید، کائنات مقدار بیشتری از همان موضوع را به شما می دهد. بین تعریف قبل و تعریف دوم ارتباطی وجود دارد. هنگامی که شما مدام به یک موضوع توجه میکنید، با توجه به موضوعی که در حال توجه به آن هستید، نوعی احساس خوب یا بد در درون شما شکل می گیرد که سبب می شود با توجه به احساساتتان، از کائنات اتفاقاتی خوب یا بد دریافت کنید.

قانون جذب چگونه کار میکند؟

فانون جذب با ذهن انسان ارتباط نزدیکی دارد. ما با ذهنمان با کل کائنات در ارتباط هستیم. به بیانی دیگر ما با ذهنمان با کائنات صحبت میکنیم. خواسته هایمان را بیان میکنیم و کائنات نیز بی کم و کاست خواسته های ما را اجابت میکند. هنگامی که ما به موضوعی فکر میکنیم یا توجه میکنیمف ذهن ما فرکانس هایی به جهان ارسال میکند. این فرکانس ها توسط کائنات دریافت می شوند. حال با توجه به کانون توجه ما و با توجه به میزان توجه ما به آن موضوع، اتفاقاتی از همان جنس را به ما باز میگرداند.

قانون باورها

ما می توانیم به جای اینکه هر لحظه به خواسته هایمان توجه کنیم تا بیشتر از انها دریافت کنیم، می توانیم ذهنمان را برنامه ریزی کنیم تا توسط آن برنامه ریزی ذهنی، به صورت ناخوداگاه به جذب خواسته هایمان بپردازیم. باورها افکار و اعتقادات ما در مورد جهان هستند. برنامه ریزی هایی که عموما توسط محیط در ذهن ما شکل میگیرد اما انسان قدرت آن را دارد که با تمرین، تکرار و جایگزین کردن باورهای مناسب، آنها را به باورهای دلخواه تغییر دهد.

این به این معنیست که ما برای جذب پول بیشتر لازم نیست که همیشه برای ساعاتی به پول توجه کنیم. بلکه با ساخت باورهایی ثروت افرین در ذهنمان می توانیم به صورت خداگاه و ناخودآگاه پول و ثروت جذب کنیم.

چگونه با قانون جذب عشق جذب کنیم؟

قانون جذب به ما کمک می کند هر آنچه میخواهیم را نا محدود از جهان دریافت کنیم. هیچ محدودیتی وجود ندارد. اگر هم محدودیتی باشد، در ذهن ماست. ما می توانیم عشق، سلامتی، ثروت، آرامش و شادی نامحدود جذب کنیم. برای جذب عشق به صورت همزمان هم باید باورهای مناسب برای جذب عشق در ذهن ایجاد کنیم و هم به عشق موجود در جهان بیشتر توجه کنیم. نمونه ای از باورهای محدود کننده برای جذب عشق عبارتند از:

·        زن ها یا مردها همه مثل هم هستند

·        مردها همه خیانتکارند

·        زن ها همه پول پرست یا آهن پرست هستند

·        مردها مسئولیت پذیر نیستند

·        خانم ها همش به فکر خرید کردن و پول حروم کردن هستند

·        در این دوره زمونه آدم وفادار و صادق پیدا نمیشه

رشد این باورها در ذهن سبب می شود شما وقتی در موقعیت جذب یک فرد مناسب قرار گرفتید، ذهن شما شروع به پس زدن آن فرد و وادار کردن شخص به اتخاذ تصمیمات نامناسب کند. که البته این تصمیمات با باورهای فرد هماهنگی کامل دارند. اما اگر فرد خواهان برقراری ارتباط با افرادی از جنس مخالف است، باید تلاش کند ذهن خود را از این باورهای نامناسب پاک کند.

شما باید این باور را در ذهن ایجاد کنید که در جهان میلیاردها نفر زندگی میکنند و جهان پر است از انسان های خوب، انسان های صادق، انسان های وفادار که با ورود آنها به زندگی شما، عشق واقعی را تجربه خواهید کرد. به شما احساس ارزشمندی و آرامش می دهند. با رشد اینگونه باورها در ذهنتا، شما کم کم در مدار جذب انسان های خوب قرار میگیرید و اگر بتوانید چنین باورهایی را در ذهنتان ایجاد کنید، به راحتی می توانید به جذب عشق بپردازید.

چگونه با قانون جذب پول جذب کنیم؟

جذب هر چیزی توسط قانون جذب یکسان است. شما تنها باید باورهای مناسب با آن موضوع را در ذهن ایجاد کنید تا در مدار آن قرار بگیرید. زمانی هم که در مدار ثروت، عشق یا هر چیز دلخواهتان قرار گرفتید، فرصت ها را خواهید دید. با مشاهده فرصت ها می توانید به راحتی از آنها استفاده کرده و به آنچه می خواهید برسید. باورهای متناسب برای جذب ثروت عبارتند از:

·        اینکه به فراوانی در جهان اعتقاد داشته باشید

·        احساس لیاقت برای داشتن ثروت را در خود پرورش دهید

·        باور کنید که تنها خود شما هستید که می توانید سرنوشت خودتان را رقم بزنید و ثروتمند بودن و فقیر بودن شما ربطی به دیگران ندارد.

·        بدانید یکشبه ثروتمند نمی شوید و باید طبق قوانین تکامل خودتان را طی کنید

مانند یک گیاه که از یک دانه در دل خاک رشد می کند، هر فردی باید در زندگی از نحوه صحیح  هدفگذاری و برنامه ریزی ذهن آگاه باشد تا بتواند به راحت ترین شکل ممکن رؤیاها و خواسته هایش را دریافت کند. شما در هر لحظه از زندگیتان باید بدانید چه چیزی حال شما را خوب می کند و سپس به آن توجه کنید. هرگاه حس بدی به شما دست داد آن را به سرعت از خود دور کنید و با حس خوب جایگزین کنید. مراقب باشید بجای اتفاقات خوب، اتفاقات بد را به جهان سفارش ندهید. فرهاد کوکائیان در کتاب قانون جذب خود با عنوان " چگونه با قانون جذب زندگی خود را متحول کنیم؟" به آموزش کامل این قانون بزرگ می پردازد. وی در این کتاب اعتقاد دارد این قانون به قدری مهم است که همه باید آن را بیاموزند و در زندگی به کار ببرند. استاد کوکائیان اعتقاد دارد زندگی بدون درک این قانون کاری احمقانه است زیرا زندگی رنگ و بویی بی معنی و مجهول به خود میگیرد. اما توسط این قانون انسان می تواند هدفمند و خوشحال زندگی کند. تمام لحظات او سرشار می شود از اتفاقات خوب و خواسته هایی که برای آنها برنامه ریزی کرده است و کائنات به سرعت به باورها و خواسته های ما پاسخ می دهد.


برچسب: کتاب قانون جذب،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۷:۱۵ توسط:یکتا موضوع: نظرات (0)