يكتا يكتا .

يكتا

قانون جذب چگونه زندگي ما را متحول مي كند؟

قانون جذب همه جا هست. تفاوتي ندارد كه در كجا هستيد يا كي هستيد. قانون جذب براي همه مردم جهان يكسان عمل مي كند. اين قانون را به شكل هاي مختلف مي توان تعريف كرد. قانون جذب را قانون احساسات مي توان ناميد. زيرا هر انچه را كه با تمام وجود احساس كنيد را از كائنات دريافت خواهيد كرد. اگر احساس شما خوب يا بد باشد، نتيجه نيز متناسب با آن خوب يا بد خواهد بود.

قانون جذب را همچنين قانون توجه نيز مي توان ناميد. زيرا به هرآنچه توجه كنيد، كائنات مقدار بيشتري از همان موضوع را به شما مي دهد. بين تعريف قبل و تعريف دوم ارتباطي وجود دارد. هنگامي كه شما مدام به يك موضوع توجه ميكنيد، با توجه به موضوعي كه در حال توجه به آن هستيد، نوعي احساس خوب يا بد در درون شما شكل مي گيرد كه سبب مي شود با توجه به احساساتتان، از كائنات اتفاقاتي خوب يا بد دريافت كنيد.

قانون جذب چگونه كار ميكند؟

فانون جذب با ذهن انسان ارتباط نزديكي دارد. ما با ذهنمان با كل كائنات در ارتباط هستيم. به بياني ديگر ما با ذهنمان با كائنات صحبت ميكنيم. خواسته هايمان را بيان ميكنيم و كائنات نيز بي كم و كاست خواسته هاي ما را اجابت ميكند. هنگامي كه ما به موضوعي فكر ميكنيم يا توجه ميكنيمف ذهن ما فركانس هايي به جهان ارسال ميكند. اين فركانس ها توسط كائنات دريافت مي شوند. حال با توجه به كانون توجه ما و با توجه به ميزان توجه ما به آن موضوع، اتفاقاتي از همان جنس را به ما باز ميگرداند.

قانون باورها

ما مي توانيم به جاي اينكه هر لحظه به خواسته هايمان توجه كنيم تا بيشتر از انها دريافت كنيم، مي توانيم ذهنمان را برنامه ريزي كنيم تا توسط آن برنامه ريزي ذهني، به صورت ناخوداگاه به جذب خواسته هايمان بپردازيم. باورها افكار و اعتقادات ما در مورد جهان هستند. برنامه ريزي هايي كه عموما توسط محيط در ذهن ما شكل ميگيرد اما انسان قدرت آن را دارد كه با تمرين، تكرار و جايگزين كردن باورهاي مناسب، آنها را به باورهاي دلخواه تغيير دهد.

اين به اين معنيست كه ما براي جذب پول بيشتر لازم نيست كه هميشه براي ساعاتي به پول توجه كنيم. بلكه با ساخت باورهايي ثروت افرين در ذهنمان مي توانيم به صورت خداگاه و ناخودآگاه پول و ثروت جذب كنيم.

چگونه با قانون جذب عشق جذب كنيم؟

قانون جذب به ما كمك مي كند هر آنچه ميخواهيم را نا محدود از جهان دريافت كنيم. هيچ محدوديتي وجود ندارد. اگر هم محدوديتي باشد، در ذهن ماست. ما مي توانيم عشق، سلامتي، ثروت، آرامش و شادي نامحدود جذب كنيم. براي جذب عشق به صورت همزمان هم بايد باورهاي مناسب براي جذب عشق در ذهن ايجاد كنيم و هم به عشق موجود در جهان بيشتر توجه كنيم. نمونه اي از باورهاي محدود كننده براي جذب عشق عبارتند از:

·        زن ها يا مردها همه مثل هم هستند

·        مردها همه خيانتكارند

·        زن ها همه پول پرست يا آهن پرست هستند

·        مردها مسئوليت پذير نيستند

·        خانم ها همش به فكر خريد كردن و پول حروم كردن هستند

·        در اين دوره زمونه آدم وفادار و صادق پيدا نميشه

رشد اين باورها در ذهن سبب مي شود شما وقتي در موقعيت جذب يك فرد مناسب قرار گرفتيد، ذهن شما شروع به پس زدن آن فرد و وادار كردن شخص به اتخاذ تصميمات نامناسب كند. كه البته اين تصميمات با باورهاي فرد هماهنگي كامل دارند. اما اگر فرد خواهان برقراري ارتباط با افرادي از جنس مخالف است، بايد تلاش كند ذهن خود را از اين باورهاي نامناسب پاك كند.

شما بايد اين باور را در ذهن ايجاد كنيد كه در جهان ميلياردها نفر زندگي ميكنند و جهان پر است از انسان هاي خوب، انسان هاي صادق، انسان هاي وفادار كه با ورود آنها به زندگي شما، عشق واقعي را تجربه خواهيد كرد. به شما احساس ارزشمندي و آرامش مي دهند. با رشد اينگونه باورها در ذهنتا، شما كم كم در مدار جذب انسان هاي خوب قرار ميگيريد و اگر بتوانيد چنين باورهايي را در ذهنتان ايجاد كنيد، به راحتي مي توانيد به جذب عشق بپردازيد.

چگونه با قانون جذب پول جذب كنيم؟

جذب هر چيزي توسط قانون جذب يكسان است. شما تنها بايد باورهاي مناسب با آن موضوع را در ذهن ايجاد كنيد تا در مدار آن قرار بگيريد. زماني هم كه در مدار ثروت، عشق يا هر چيز دلخواهتان قرار گرفتيد، فرصت ها را خواهيد ديد. با مشاهده فرصت ها مي توانيد به راحتي از آنها استفاده كرده و به آنچه مي خواهيد برسيد. باورهاي متناسب براي جذب ثروت عبارتند از:

·        اينكه به فراواني در جهان اعتقاد داشته باشيد

·        احساس لياقت براي داشتن ثروت را در خود پرورش دهيد

·        باور كنيد كه تنها خود شما هستيد كه مي توانيد سرنوشت خودتان را رقم بزنيد و ثروتمند بودن و فقير بودن شما ربطي به ديگران ندارد.

·        بدانيد يكشبه ثروتمند نمي شويد و بايد طبق قوانين تكامل خودتان را طي كنيد

مانند يك گياه كه از يك دانه در دل خاك رشد مي كند، هر فردي بايد در زندگي از نحوه صحيح  هدفگذاري و برنامه ريزي ذهن آگاه باشد تا بتواند به راحت ترين شكل ممكن رؤياها و خواسته هايش را دريافت كند. شما در هر لحظه از زندگيتان بايد بدانيد چه چيزي حال شما را خوب مي كند و سپس به آن توجه كنيد. هرگاه حس بدي به شما دست داد آن را به سرعت از خود دور كنيد و با حس خوب جايگزين كنيد. مراقب باشيد بجاي اتفاقات خوب، اتفاقات بد را به جهان سفارش ندهيد. فرهاد كوكائيان در كتاب قانون جذب خود با عنوان " چگونه با قانون جذب زندگي خود را متحول كنيم؟" به آموزش كامل اين قانون بزرگ مي پردازد. وي در اين كتاب اعتقاد دارد اين قانون به قدري مهم است كه همه بايد آن را بياموزند و در زندگي به كار ببرند. استاد كوكائيان اعتقاد دارد زندگي بدون درك اين قانون كاري احمقانه است زيرا زندگي رنگ و بويي بي معني و مجهول به خود ميگيرد. اما توسط اين قانون انسان مي تواند هدفمند و خوشحال زندگي كند. تمام لحظات او سرشار مي شود از اتفاقات خوب و خواسته هايي كه براي آنها برنامه ريزي كرده است و كائنات به سرعت به باورها و خواسته هاي ما پاسخ مي دهد.


برچسب: كتاب قانون جذب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۷:۱۵ توسط:يكتا موضوع: نظرات (0)

علت آبريزي از اتو پارس خزر

آب دادن اتو پارس خزر، از جمله مشكلاتي است كه ممكن است براي اين وسيله رخ دهد. بررسي علت آب ريزي از اتو پارس خزر و تعمير نشتي آب اتو بخار پارس خزر، از جمله اقداماتي است كه بايد براي رفع اين ايراد انجام پذيرد.

براي اين كه علت آب دادن اتو پارس خزر به درستي تشخيص داده شود، لازم است برخي موارد مورد بررسي قرار گرفته و در صورت نياز تعمير شوند. به همين دليل پيشنهاد مي دهيم با دنبال كردن اين مطلب تا انتها، با دليل نشتي آب اتو پارس خزر آشنا شويد و از طريق راهكار هاي ارائه شده، آن را برطرف نماييد.

آب دادن اتو پارس خزر به چه علت است؟

علت آبريزي از اتو پارس خزر مي تواند به 4 مورد بستگي داشته باشد. چكه كردن آب از اتو پارس خزر در زمان اتو كشي، يك ايراد بوده كه بايد عوامل آن مورد بررسي قرار گرفته و حتما برطرف شوند. چرا كه چكه كردن آب از اتو پارس خزر مي تواند باعث لك شدن لباس ها شده و كيفيت اتوكشي را پايين بياورد و يا حتي باعث كاهش كارايي اين وسيله شود. با تشخيص 4 مورد زير كه به عنوان دليل آب دادن اتو پارس خزر شناخته مي شوند، اين ايراد را برطرف كنيد:

1.     عدم تنظيمات صحيح دما براي اتو پارس خزر

2.     ضربه خوردن و شكستگي بدنه اتو

3.     وجود جرم و رسوب در كف

4.     تنظيمات نادرست براي دماي آب

علت آب نپاشيدن اتو پارس خزر چيست؟

در صورتي كه تنظيمات نادرستي براي دماي آب انتخاب شود، مي تواند علت آب دادن اتو پارس خزر تلقي شود و مانع از پاشيدن آب از اين وسيله در زمان اتوكشي شود:

·        به مقدار آب داخل اتو پارس خزر توجه كنيد.

·        لازم است بر اساس ظرفيت آن، آب بريزيد.

·        در صورتي كه بيش از ظرفيت مشخص شده باشد، باعث آب دادن اتو پارس خزر مي شود.

·        استفاده از آب جوشيده براي اتو پارس خزر در زمان اتوكشي، مانع از آبريزي آن مي شود.

علت آب دادن اتو پارس خزر مخزن دار از چيست؟

ممكن است به دليل تنظيم كردن دماي مناسب براي اتو پارس خزر، با مشكل آب دادن آن مواجه شويد. در واقع علت آب دادن اتو پارس خزر مي تواند عدم تنظيم درست دما در زمان اتوكشي باشد.

از اين رو بايد به جنس پارچه لباسي كه اتوكشي مي كنيد توجه نماييد و درجه دمايي مناسبي را براي آن انتخاب نمايد. چكه كردن آب از اتو پارس خزر مي تواند منجر به لك شدن لباس ها شده و كيفيت اتوكشي را تا مقدار زيادي كم كند. هم چنين كارايي اين وسيله را كاهش داده و حتي به اين فكر كنيد كه اتو پارس خزر را تعويض نماييد. حال اگر به درستي دماي مناسبي را تنظيم كنيد، مي توانيد از آب دادن اتو پارس خزر جلوگيري نماييد.

چسب آب بندي اتو بخار پارس خزر را بررسي كنيد

وارد شدن هر گونه ضربه به بدنه اتو پارس خزر، مي تواند باعث شكستگي آن شده و در نهايت منجر به آبريزي از اتو پارس خزر شود. هم چنين مي تواند چسب آب بندي آن را تحت تاثير قرار داده و از بين ببريد. توجه نماييد كه در زمان اتوكشي، بدنه مخزن آب ترك نداشته باشد و يا چسب آب بندي آن مشكلي نداشته باشد. در صورتي كه مي خواهيد مشكل آب دادن اتو پارس خزر را برطرف كنيد، بهتر است با تعميركار اتو پارس خزر تماس بگيريد.

آب جوشيده براي اتو پارس خزر استفاده كنيد

عدم تميز كردن اتو و عدم توجه به نظافت آن به صورت دوره اي، منجر به جمع شدن رسوبات و جرم گرفتگي كف آن مي شود. در نهايت در حين اتوكشي علت آبريزي از اتو پارس خزر محسوب مي شود:

·        با گذشت زمان منافذ خارج شدن بخار در كف اتو پارس خزر مسدود شده و اين امر به خاطر وجود رسوبات آب و جرم گرفتگي آن ها مي باشد.

·        توصيه مي كنيم حتما از آب جوشيده براي اتو پارس خزر در زمان اتوكشي استفاده نماييد.

·        هم چنين بايد به صورت دوره اي براي تميز كردن و جرم گيري و رسوب زدايي كف اتو پارس خزر اقدام نماييد.

·        گاهي اوقات نشت آب از اتو پارس خزر به دليل خرابي لوله اسپري آب و مسدود شدن دريچه هاي بخار آن مي باشد كه بايد آن ها نيز مورد بررسي قرار بگيرند.

چگونه در اتو پارس خزر آب بريزيم؟

براي اين كه بتوانيد رسوبات ايجاد شده در كف اتو پارس خزر را به منظور حل مشكل آب دادن اتو پارس خزر برطرف كنيد، در ادامه راهكاري خانگي را ارائه كرديم تا به شما ياري دهد و آب ريختن در اين وسيله را به صورت اصولي انجام دهيد:

·        سركه گزينه مناسبي براي از بين بردن جرم هاي داخلي اتو پارس خزر مي باشد.

·        كمي سركه سفيد را با آب مخلوط كرده و در قسمت مخزن آب اتو پارس خزر بريزيد.

·        سپس بخار آن را به گونه اي تنظيم كنيد كه به طور كامل سركه و آب از تمامي منافذ كف اتو پارس خزر خارج شوند.

·        مجدد مخزن را از آب جوشيده پر كردن و يك پارچه را به صورت امتحاني اتوكشي كنيد.

·        در اين زمان بوي سركه نيز از بين مي رود و رسوبات كف اتو پارس خزر نيز پاك مي شوند.

تعمير نشتي آب اتو بخار پارس خزر گونه است؟

عواملي چون عدم تنظيمات مناسب و صحيح براي دما و آب، شكستگي مخزن آب و يا از بين رفتن چسب آب بندي آن و جرم و رسوبات در كف اتو پارس خزر كه باعث مسدود شدن منافذ آن مي شوند، مي توانند هر كدام به تنهايي علت آبريزي از اتو پارس خزر به شمار آيند.

در اين مطلب سعي نموديم يك به يك آن ها را با ارائه راهكار، مورد بررسي قرار دهيم تا با انجام مراحل گفته شده، مشكل آب دادن اتو پارس خزر را برطرف نماييد.

حال اگر با انجام اقدامات گفته شده، علت آب دادن اتو پارس خزر برطرف نشد، پيشنهاد مي دهيم با نمايندگي تعمير اتو پارس خزر در تهران تماس بگيريد و از آي پي امداد بخواهيد تا براي بررسي و عيب يابي نشت آب اتو پارس خزر تكسنين را به منزل شما اعزام كند. شما نيز مي توانيد با استفاده از خدمات تعمير اتو پارس خزر در محل، علاوه بر مشاهده مراحل عيب يابي اين وسيله از نزديك، سوالات خود را از تكنسين بپرسيد و از او براي بروز مجدد اين مشكل راه حل دريافت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۹:۳۰ توسط:يكتا موضوع: نظرات (0)